ניסור קיר בטון

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

ניסור קיר בטון

תוכן עניינים

בין אם אתם מתכננים הרחבה של חלל קיים, יצירת פתח לחלון או מרחב מרווח יותר לדלת חדשה, ניסור קיר בטון הוא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה. 

כדי לקבל הצעת מחיר מצוינת מאנשי המקצוע הטובים ביותר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וליהנות משירות מעולה ברמה הגבוהה ביותר!

מהו מחיר ניסור קיר בטון ואיך זה עובד בתכל'ס?

מחיר ניסור קיר בטון מתחיל ב-150 ש"ח למטר ניסור. אבל בשביל להבין כמה עולה ניסור קיר בטון כדי להעריך את עלויות השיפוץ, חשוב לזכור כי ישנם משתנים רבים שיכולים להשפיע על התקציב הדרוש: 

שני משתנים מרכזיים הם עובי הבטון והיקף העבודה, כאשר בטון בעובי 10-20 ס"מ יעלה בין 160 ל-400 ש"ח למטר. הכלל כאן פשוט: ככל שהפרויקט גדול יותר, כך העלות למטר נמוכה יותר. בטון עבה יותר, בעובי 21-25 ס"מ, יעלה בין 170 ל-420 ש"ח למטר, על פי אותו כלל בדיוק.

ניסור קיר בטון

על פי מה נקבע המחיר של ניסור קירות בטון?

טווח המחירים שהצגנו תלוי, כאמור, בעוד מספר משתנים עיקריים. עובי הבטון ואורך הניסור הם נתונים בסיסיים וקריטיים, אבל יש לקחת בחשבון גם את צרכי הפרויקט עצמו, ויש הבדל בין ניסור קיר חיצוני לניסור קיר מזוין או ניסור קיר בטון דרוך. 

גם הגישה לאתר הפרויקט היא נושא שצריך להתייחס אליו, לצד התכונות של המקום. למשל, אם יש צורך במנוף בשל אופי הגישה לפרויקט, יש לזה השפעה על העלויות. אם אין חשמל תלת פאזי ונדרש גרנטור, או אם יש צורך במשאבות או בכל ציוד אחר, ציוד זה הוא חלק מהצעת המחיר הסופית שתקבלו.

חשוב לציין גם כי המחירים לא כוללים מע"מ ואת פינוי הבטון, שיכול להיעשות בתוספת תשלום.

למה תצטרכו לדאוג לפני תיאום עבודת ניסור קיר בטון בבית שלכם?

ניסור קיר בטון הוא שלב קריטי בכל תהליך של שיפוץ או בנייה, והוא דורש היערכות נכונה ועבודה מקצועית מאוד, כבר מהשלב הראשון. כדי שהתהליך הזה יתבצע על הצד הטוב ביותר, בצורה בטוחה ועם תוצאות מעולות, עליכם לקבל אישור מהנדס ויפה שעה אחת קודם.

המהנדס יגיע אל המקום כדי לבחון אותו לעומק, ותפקידו העיקרי הוא לוודא שהניסור המתוכנן לא יסב למבנה נזקים כאלה ואחרים. הוא גם יקבע את מידות הניסור והמיקום המדויק בו יתבצע, מה שיאפשר תכנון חכם ויעיל של הפרויקט עם חברת הניסור המקצועית שתהיה שם לצדכם לאורך כל הדרך.

איך מכינים את הבית לעבודת ניסור קיר בטון ב-3 צעדים פשוטים?

יש לכם אישור מהנדס? נהדר! הגיע הזמן להכין את הקרקע לפני שהניסור יוצא לפועל. הנה 3 דברים שממש חשוב להקפיד עליהם:

  1. דואגים לריהוט: ודאו שאין באתר פריטים יקרים שיכולים לספוג נזקים, או כסו אותם אם אין לכם אפשרות להוציא אותם מהמקום.
  2. דואגים לשכנים: מומלץ לשלוח הודעה בקבוצת הווטסאפ של השכנים ולעדכן אותם בעבודת הניסור המתקרבת, בשל רעש השיפוצים והאבק שיכולים להשפיע על שגרת חייהם.
  3. דואגים לגישה: רצוי לוודא שיש גישה נוחה לצוות המקצועי, ולכל הציוד הכבד שיידרש כדי להבטיח עבודה מדויקת ותוצאות מושלמות.

דברים שצריך לעשות לאחר ניסור קיר בטון בבית

אם נקפוץ קדימה בזמן אל סיום הפרויקט, נדגיש שגם בנקודה הזו יש כמה פעולות שחשוב מאוד לבצע, ואין סיבה לדאוג כי הצוות המצוין שלנו ידאג לכל הפרטים:

  • ניקוי האזור משאריות אבק ושברי בטון
  • בדיקה יסודית של אתר הפרויקט
  • בחינת העבודה ואיכותה
  • ביצוע תיקונים וליטושים, ככל שיידרשו
  • פינוי הציוד, המכשור והחומרים מהאתר
  • פינוי פסולת בטון באופן בטוח (במידת הצורך ובתוספת תשלום)
תהליך העבודה של ניסור קירות בטון

ניסור קיר בטון – הכירו את תהליך העבודה

את תהליך הניסור אפשר לחלק לשלוש שלבים עיקריים – ההכנות, הניסור והפינוי. הנה מה שצפוי לקרות בכל אחד מהשלבים הללו:

  1. ההכנות: בשלב הראשון תוגדר תוכנית עבודה מפורטת מאוד בהתאם לדרישות הפרויקט ולתנאים הקיימים בשטח, ובהתאם לכך ייבחרו המכשירים המתאימים וכל כלי עזר הכרחי, לרבות מנוף, מחפרון או גנרטור. בנוסף, נמקם צמיגים על הרצפה במקום בו צפוי ליפול קיר הבטון, על מנת לשמור לכם על הרצפה ולהקל על נחיתת חתיכת הבטון הכבדה.
  2. הניסור: בשלב השני, ולאחר פינוי האתר מפריטים יקרים ועוברי אורח, תותקן המסילה ועליה המסור. כך ניתן להתחיל בניסור קיר הבטון בצורה מדויקת ובטיחותית.
  3. הפינוי: לאחר הניסור ולאחר שהשטח ייבדק כדי להבטיח שהכל בוצע באופן מושלם, הצוות שלנו ידאג לפנות את האתר משאריות לכלוך, פסולת וציוד, לקראת החזרה שלכם לשגרה.

מתי בעצם תצטרכו ניסור קיר בטון? הנה דוגמאות לסיבות הנפוצות ביותר לניסור קיר בטון

פרויקטים של ניסור בטון הם אידיאליים למגוון רחב מאוד של שימושים וצרכים, אבל אספנו עבורכם כמה דוגמאות פופולריות במיוחד:

  • התקנת או הרחבת חלון: ניסור קיר בטון נפוץ מאוד במקרים בהם המטרה היא ליצור פתח לחלון או דלת, או להרחיב פתח קיים, בלי לגרום כל נזק למבנה עצמו.
  • ביטול חדר קיים: אנשים רבים מעדיפים לשבור קירות ולהפוך שני חדרים לחלל אחד גדול ומרווח מאוד, ואין דרך יעילה ומדויקת לעשות זאת ללא ניסור בטון.
  • יצירת חלון גג: דרך נהדרת לשדרג את עיצוב הבית ולמלא אותו באור טבעי מאוד, היא לפתוח חלון בתקרה באמצעות ניסור גג בטון. נדגיש כי לעבודה מקצועית ובטוחה יש כאן חשיבה עליונה.
  • הרחבת המטבח: אם יש לכם מרפסת שירות שלא נמצאת בשימוש תדיר, באמצעות ניסור בטון תוכלו להפוך אותה לחלק מהמטבח שלכם, ולהפוך אותו למרווח ונוח במיוחד.

הכלים שעוזרים לנו לנסר קירות בטון בדייקנות מופלאה

כדי לעשות את העבודה הכי טוב שאפשר, בצורה אסתטית, מדויקת ובטוחה מאוד, אנחנו משתמשים בכל הכלים הטובים ביותר, וגם בציוד עזר שישלים את התמונה:

  • מסור יהלום: הפתרון האולטימטיבי לחיתוך מדויק גם במקרים בהם הבטון עבה מאוד.
  • מקדחת יהלום: בהתאם לצורך ניתן לבצע קידוח בכל קוטר שיידרש ובדיוק מקסימלי.
  • קונגו: הדרך האידיאלית לריסוק הבטון שיש לפנות מאתר באופן בטוח.
  • ציוד עזר: במקרים מסוימים יידרש מנוף כדי להבטיח גישה לאתר, ולרוב יש צורך בגנרטור או במשאבה כדי לאפשר עבודה חלקה.
  • ציוד בטיחות: ממסכות ועד מגני אוזניים, יש לנו את כל מה שצריך כדי להגן על הצוות ועל אנשים שעלולים להגיע אל המקום.
3 טכניקות לניסור קיר בטון

ניסור קיר בטון אפשר לעשות במספר דרכים, הנה הטכניקות האפשרויות:

שיטההסבר
ניסור באמצעות מיםשיטה פחות נפוצה אבל גם טכניקה זו מספקת מענה נהדר. כאשר נוצר זרם חזק מאוד של מים, הם מסוגלים ליצור את החיתוך הדרוש.
חיתוך באמצעות לייזרשיטה נדירה עוד יותר המשלבת קרן לייזר שמשפרת את הדיוק בתהליך העבודה. היא מתאימה לניסור בטון במקומות בהם נעשה שימוש בחומרים מסוכנים כמו כור אטומי לדוגמה, אך לרוב לא בפרויקטים של שיפוץ ובנייה באזורי מגורים.
חיתוך באמצעות יהלוםזהו הכלי הנפוץ והיעיל שמאפשר לנו לבצע ניסור מאוד מדויק ובמהירות גבוהה יחסית, והוא בשימוש במגוון רחב פרויקטים של שיפוץ ובנייה.

רוצים לנסר קיר בטון? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתבחרו את הקבלן שלכם

לפרויקט שלכם מגיע את הטוב ביותר, ואלה בדיוק הנושאים שכדאי לבדוק כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם:

  • ניסיון ומומחיות: קבלן ניסור בטון עם ניסיון רב וצוות מיומן שיודע את העבודה בצורה טובה ומדויקת מאוד, זה בדיוק מי שאתם צריכים לצדכם כדי להגיע לתוצאה משובחת.
  • המלצות וביקורות: אין כמו המלצות של לקוחות מרוצים כדי לוודא שאתם בוחרים חברה שתעניק שירות מעולה ועבודה איכותית.
  • רישיונות וביטוח: חשוב לוודא שהקבלן שלכם מחזיק בכל הרישיונות הנדרשים, וכן בכל הביטוחים הדרושים כדי לכסות נזקים פוטנציאליים.
  • בטיחות והגנה על הסביבה: מומלץ לבדוק באילו דרכים דואג הקבלן לבטיחות בסביבת העבודה, ואיך הוא פועל כדי למנוע נזקים אפשריים.
  • תקשורת רציפה: ההתנהלות לאורך הפרויקט והתקשורת החלקה עם הקבלן הם קריטיים, ורצוי לוודא שאתם מצליחים לתקשר עם החברה שבחרתם.
  • מחיר הוגן: כדי להימנע מחריגות בתקציב ודאו שאתם מקבלים הצעת מחיר הוגנת ומפורטת, כדי שלא יהיו לכם הפתעות בהמשך הדרך.

א. בטון לקבלת תוצאות בדיוק לפי התוכניות שלכם!

עם ניסיון עשיר מאוד וצוות מוכשר ומיומן, עם הציוד המתקדם ביותר ועם שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, חברת א. בטון היא בדיוק החברה עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם לגלות שירות ברמה שלא הכרתם וליהנות מתוצאה אסתטית ונקייה, בדיוק כמו זו שאתם חולמים עליה.

אנחנו כאן בכל זמן כדי לעזור לכם להגדיר את צרכי הפרויקט שלכם, ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת.

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939