ניסור בטון במרכז

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

ניסור בטון במרכז

תוכן עניינים

מחפש חברת ניסור בטון במרכז? תן לנו לעשות את זה בשבילך

אנו חברת ניסור בטון הנותנת שירותים במרכז הארץ ודואגת לצרכי חיתוך הבטון שלכם. אנו מציעים מחירים נוחים וכל העבודה שלנו מובטחת.

במשך שנים רבות מספק אברהם ניסור בטון את שירות ניסור וקידוח הבטון המוביל במחוז המרכז, ואנו משלימים פרויקטים בבתים פרטיים, מוסדות ציבור ובניינים מסחריים ברחבי האזור. המומחיות שלנו אינה מוגבלת לתל אביב והסביבה- אנו יכולים גם לספק שירותים בכל רחבי ישראל.

בחברתנו אנו מתמחים בעבודות חיתוך בטון, הריסה וקידוח הכוללות ניסור קירות בטון, פתיחה או סגירה של דלתות או חלונות וחיתוך מבנים שלמים. אנו מציעים גם מגוון רחב של שירותים באזור המרכז הכולל תקרות ניסור.

תענוג להיות החברה המובילה בתחום השירותים באזור זה. אנו משתדלים להציע שירות לקוחות אדיב לאנשים מכל הרקע.

אם אתה זקוק לשירותי ניסור או קידוח בטון באזור המרכז, נוכל לעזור לך. אנו מספקים את השירותים האיכותיים ביותר עבור בתים ועסקים פרטיים. אנו מספקים שירותים אלה במשך למעלה מ -10 שנים מכיוון שאכפת לנו מרמת איכות גבוהה. התקשרו אלינו עוד היום והצוות המסור שלנו ישמח לעבוד אתכם

אחראי, מהיר ויעיל

אנו בעלי רישיון ומבוטח; אנו משתמשים רק בציוד הטוב ביותר לביצוע עבודתנו; אנחנו לא חותכים פינות שהם לא בטון – כי אכפת לנו מה אתה חושב.

איכות, 24/7

אנו מספקים את השירות האיכותי ביותר במחיר משתלם. אנחנו נהיה שם בשבילכם בכל עת, ביום או בלילה – אברהם ניסור בטון תמיד כאן כדי לשרת אתכם!

עם תמחור ניסור בטון תחרותי מהחברה שלנו, תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך. אנו מציעים מגוון מחירים בכדי לוודא כי אנו עונים על צרכיך.

ניסור וקידוח בטון במחירים נוחים לכל ערי המרכז וגוש דן. העבודה מסתיימת תוך הקפדה על נהלי בטיחות.

לכל צרכי הבטון שלך, יש לנו את המומחיות המקצועית והמחירים הנהדרים שאתה צריך. בנוסף לחיתוך בטון, אנו מציעים גם חיתוך חלונות וניסור גשרים.

יש לנו צוות של מקדחי יהלומים בתל אביב, פתח תקווה, הרצליה, ראשון לציון יהוד ראג 'קרית אונו פטרהי רמלה.

ניסור וקידוח בבטון | אזור מרכז – מחירון מלא:

 

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ במרכזהחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז במרכזהחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ במרכזהחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש במרכזהחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון במרכזבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון במרכזבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון במרכזבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 6 צול בקיר בטון במרכזבין 180-600 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון במרכזבין 230-700 ₪.
פינוי בטון במרכזבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור במרכזבין 1,500-2,000 ₪

האם אתה רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לניסור בטון? צור קשר עם אברהם ניסור בטון למידע נוסף.

להצעה מהירה התקשרו: 077-9706939

אברהם ניסור בטון היא חברת ניסור בטון במרכז הארץ עם כל האישורים והציוד המתאים להציע לך את המחירים הטובים ביותר בשוק. שמנו לעצמנו למטרה לתת ללקוחותינו רק את הטוב ביותר מבחינת השירות, האיכות והמחיר.

איכות, אתה יכול לישון בשקט

כל העובדים שלנו מוסמכים בתחומם ועברו הכשרה מקיפה על המכונות שלנו לפני שהורשו להפעיל אותם. אנו מודעים היטב עד כמה חשוב שהפרויקט שלך יושלם על ידי אנשי מקצוע מוסמכים אשר הוכשרו היטב בשימוש בציוד איכותי.

שירותים נוחים

ניסור בטון יכול להיות שירות יקר כאשר בוחרים ספקים שפחות מושקעים במה שהם עושים או שאינם מציעים מחירים תחרותיים. אנו תמיד שואפים להציע מחירים תחרותיים שלא ישברו את התקציב שלך.

ניסור בטון שאכפת לו

אנו גאים בכל עבודתנו ומשקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא כי כל עבודה תושלם לשביעות רצונך. אנו יודעים כמה חשוב שניסור בטון יעבור בצורה חלקה ללא תקלות או תאונות, ולכן אנו נוקטים בכל אמצעי אפשרי כדי לוודא שזה קורה!

בחברת אברהם ניסור אנו יכולים לספק לכם שירותי ניסור בטון במחיר סביר ביותר. פנה אלינו עוד היום ותראה כיצד נוכל לעזור לך!

למה דווקא אנו נותנים את המחירים הטובים ביותר במרכז ישראל?

אנו מנסים לאפשר ללקוחות ליהנות מאותם מחירים במרכז הארץ כפי שהם היו בדרום.

אנו חברה מבוססת אשר נמצאת בחוד החנית של תעשיית ההובלות במשך למעלה מ -10 שנים. עם ניסיון רב שנים, אנו יודעים בדיוק מה הלקוחות צריכים ורוצים, ולכן אנו מציעים את המחירים הטובים ביותר במרכז הארץ.

הצוות של אברהם בטון מנסר בטון במרכז (במחירים נוחים).

Beton היא חברה המנסרת בטון במרכז, והיא אחת הטובות ביותר לעשות זאת.

Beton הוא עסק בבעלות משפחתית המציע שירותי חיתוך בטון מקצועיים. הם עובדים בתעשיה שנים ארוכות, והם נחשבים לאחת החברות הטובות ביותר במה שהם עושים.

דבר אחד שמייחד את אברהם ניסור בטון מחברות אחרות בתעשייה זו היכולת שלהן לחתוך כל חומר – כולל מלט, עץ, שיש, אבן, לבנים, מתכת, זכוכית – מבלי לשבור או לפגוע בו! הם מסוגלים לעשות זאת מכיוון שהם משתמשים בלהבי מסור מסתובבים שתוכננו במיוחד לחיתוך מדויק.

אם אתם מנסים למצוא חברת ניסור בטון במרכז, אל תראו עוד.

אנו חברה מנוסה המתמחה בחיתוך והסרה של בטון, כמו גם סוגים אחרים של הריסה. יש לנו את הכלים והמומחיות לביצוע עבודתך נכון.

המטרה שלנו היא לספק לאנשים את כל צרכי ההריסה שלהם, לא משנה כמה קטנה או גדולה המשרה תהיה. הצוות שלנו יעבוד בשבילך בכדי שתוכל להתמקד בסדרי העדיפויות האחרים שלך מבלי שתצטרך לדאוג לגבי זה.

אנו מציעים מחירים תחרותיים לניסור בטון ואנו מוודאים כי התהליך הינו ללא טרחה ומציע לכם ערך גבוה. אנו בטוחים שתמצא את המתאים לפרויקט שלך!

ניסור בטון הוא תהליך שיכול להיות מסורבל וקשה. אנחנו הפתרון לצרכי ניסור הבטון שלך. אנו מחויבים לספק לך פתרונות ללא ערך וערך גבוה לצרכיך.

ניסור בטון אינו קל; זה דורש הרבה מיומנות וניסיון. אבל עם הצוות שלנו, תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף בשוק. אנו דואגים שהכל יתבצע לשביעות רצונכם, לא משנה כמה גדולה או קטנה העבודה שלכם.

זכור שאנחנו כוללים:

1. שירות ניסור בטון

2. ניסור קירות בטון

3. שירות ניסור וחיתוך בטון ליצירת פתחים לחלונות

4. שירות חיתוך וניסור גג בטון

5. שירות ניסור וחיתוך עמוד בטון

מחירי ניסור בטון תחרותיים

חברת אברהם ניסור בטון. הינה חברה בבעלות משפחתית המפעילה שירות ניסור בטון, חיתוך בטון ושירות ניסור וחיתוך בטון. אנו מציעים מחירים תחרותיים עבור העבודה האיכותית ביותר.

לפני מספר שנים, חברת אברהם לניסור בטון באה לידי אברהם, בוגר המכון הטכנולוגי בירושלים, שם למד הנדסה ואדריכלות.

עם היסטוריה מפוארת שנמשכת אחורה מאז הקמת החברה, חברת אברהם לניסור בטון ידועה כעסק מכובד לכלל לקוחותיה. הם אחת מחברות ניסור וכריתה מבטון המובילות בירושלים, עם קהל לקוחות גדול. הם גם חברה בבעלות משפחתית שמעריכה את שביעות רצון לקוחותיה.

חברת א.בטון הוקמה בשנת 2015 במטרה לתת שירותי ניסור וקידוח בטון ביהלום לציבור הפרטי ולקבלנים. אנו שמנו לעצמנו מטרה לתת את המחירים הטובים ביותר שאפשר.

חברת A.Beton הוקמה בשנת 2015 במטרה לספק שירותי ניסור וקידוח בטון יהלומים לציבור הפרטי ולקבלנים. שמנו לעצמנו מטרה לתת את המחירים הטובים ביותר, לכל מי שצריך את השירותים שלנו. אם אתם מחפשים חברה שתעשה הכל כדי להבטיח שביעות רצון מהלקוחות, אנא התקשרו אלינו עוד היום.

אנו עובדים בכל חלקי הארץ ונשמח שתצטרפו לקהל הלקוחות שלנו.

אנו מספקים את כל סוגי עבודות הניסור יהלום בבטון

ניסור יהלום הוא דרך ישנה ומסורתית מאוד לחיתוך בטון. זהו תהליך שבו להבי יהלומים מסתובבים במהירות גבוהה על פני הבטון. התהליך היה בשימוש במשך עשורים אחרונים והוא עדיין רלוונטי מכיוון שהוא יכול לייצר חיתוכים מדויקים, אותם מבקשים אנשי מקצוע רבים בבנייה.

ניסור דלת בטון במרכז הארץ

מה זה ניסור דלת בטון? וכמה זה עולה?

ניסור דלתות בטון בלהב יהלום היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לחיתוך בטון. שיטה זו נפוצה בדרך כלל ליצירת חתכים בקירות מרתף, למשל, או להסרת קוביות בטון פגומות.

להב יהלום הוא כלי חיתוך שוחק המשמש בכרייה, בניה וייצור. הוא משמש לחיתוך חומרים קשים כגון אריחים, בטון, אבן, לבנים, זכוכית ומתכת. להבי יהלום זמינים בצורות וגדלים שונים.

ניסור להב יהלום היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לחיתוך בטון. שיטה זו נפוצה בדרך כלל ליצירת חתכים בקירות מרתף, למשל, או להסרת קוביות בטון פגומות.

ענף הבנייה בישראל פורח, אך לעיתים קרובות אין קבלנים מוסמכים לרשות פרויקטים רחבי היקף. כתוצאה מכך, עלות העבודה מרקיעה שחקים וגורמת לחריפות של הפרויקטים. אנו מציעים פתרון – ראינו בטון עם מכונת ניסור ניידת, המאפשרת פרויקטי בנייה מהירים, זולים ויעילים יותר.

חברתנו מנסרת בטון עם מכונה חדשה המאפשרת לנו לייצר עיצובים רחבים, יעילים ובקנה מידה רחב. מכונה זו מיועדת לאתרי בנייה גדולים, אך היא יכולה לשמש גם לפרויקטים קטנים יותר. המטרה שלנו היא לספק לקבלנים דרך יעילה ויעילה להשלים את הפרויקטים שלהם ולספק פתרונות חדשניים לכל סוגי צרכי הבנייה.

מבוססת במרכז ישראל, חברתנו מנסרת בטון באמצעות להב יהלום. אנו תמיד מחפשים לקוחות חדשים, אנא פנה אלינו אם אתה זקוק לנסר הבטון שלך!

אנו מתמחים בניסור בטון באמצעות להב יהלום. זוהי חלופה זולה לטכניקות חיתוך מים יקרות יותר. אנו עובדים בכל מקום בישראל והחברה שלנו מבוססת במרכז הארץ.

ניסור להב יהלום הוא חלופה זולה לחיתוך מים. טכניקה זו יכולה לחתוך מבטון, לבנים, אבן ועוד במחיר נמוך מהמחיר של חיתוך מים. כחברה, אנו עובדים בישראל ומבוססים במרכז הארץ.

בטון הוא חומר בנייה מצוין, אך הוא יקר וקשה להובלה. הפתרון שלנו הוא מסור שחותך את הבלוקים הללו לחתיכות קטנות יותר, הניתנות לניהול יותר לצורך הובלה והתקנה. זה מאפשר לך לחסוך עד 50% מהזמן בפרויקטים שלך, תוך הפחתת עלות החומרים!

צוות המחדשים שלנו יצר מסור שיכול לחתוך כל בלוק בטון, לא משנה הצורה או הגודל. מסור זה עובד עם מנוע חשמלי ולהב מקורר מים כדי לחתוך בקלות את החומר. המסור מיועד לנוחות ובטיחות תוך מתן דיוק חיתוך וחוסך לך זמן וכסף על הפרויקטים שלך.

כיום, הדרכים המסורתיות לניסור בטון הן באמצעות פטיש. זה איטי ויקר. בעזרת המוצר שלנו, אנו יכולים לחתוך את התהליך ב -50% ולעשות זאת בצורה ידידותית לסביבה.

חדשנות פורצת דרך זו משתמשת במתקן נייד שיכול לנסר בטון עד 500 רגל מרובע, בקוטר 3 רגל, בתוך פחות משעה. תהליך הניסור מותיר גימור חלק וניתן לבצע אותו ללא זיהום אבק או רעש. אנו מספקים שירות חדש לכל מי שמעוניין להוזיל עלויות ולהשפיע על הסביבה.

היכרות עם שירות הניסור בטון ביהלום

ֿ

השכרת מסור בטון קשה ויקר. קשה מאוד למצוא ניסור בטון. אנו פותרים את הבעיה על ידי נסיעה למיקום שלך ועושה עבורך את העבודה המלוכלכת. אנו מציעים אומדנים ותעריפי יום בחינם, ואנו יכולים לבוא עם או בלי צוות. המטרה שלנו היא לספק שירותי ניסור בטון זולים ונוחים לאזור המרכז !

מטרתנו היא לספק שירותי ניסור בטון זולים ונוחים

אנו מציעים שירותי ניסור בטון באזור המרכז ובסביבתו. אנו יכולים לספק הערכות ושיעורי יום באמצעות קובץ מצורף בדוא"ל על פי בקשה. קשה למצוא מסור בטון, לכן נגיע אליך עם או בלי צוות.

כיצד לבצע ניסור בטון מבלי לפגוע ברחוב וסביבתו

מבוא: מדוע יש צורך בניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך המשמש בתעשיית הבנייה ליצירת חורים בקירות בטון לצינורות, חיווט חשמלי, כבלים ועוד. זה יכול להיות תהליך יקר ולוקח זמן אם הוא לא נעשה נכון. מכאן שיש כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון בעת ביצוע ניסור בטון כדי למנוע נזק לרחוב ולסביבתו.

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני ביצוע ניסור בטון הוא התייעצות עם העיר לגבי כל ההיתרים או הדרישות הדרושות לפרויקט זה. ההיתר הנפוץ ביותר הדרוש הוא היתר לחיתוך רחוב אשר ניתן לקבל על ידי פנייה למחלקת עבודות הציבור המקומיות. ייתכן שיהיה צורך גם באישורים אחרים בהתאם לסוג העבודות שיתקיימו על שטח החיתוך. הנקודה הבאה שצריך לקחת בחשבון בעת ביצוע ניסור בטון היא סימון

שיטות העבודה המומלצות לניסור בטון

להב מסור הוא סוג של להב לניסור ולחיתוך חומרים כגון עץ, מתכת, אבן ובטון.

להבי מסור קטנים יותר משמשים במסורים עגולים בכף היד לחיתוך עץ. להבים גדולים יותר נפוצים יותר בכסרות ובמסורי שולחן המופעלים במכונה לחיתוך מוצרי עץ או מתכת. ניתן לחבר להבי מסור גם לסוגים שונים של כלי עבודה לחיתוך אבן או בטון.

סוגים שונים של להב:

*יהלום: – להבים אלה משמשים לעיתים קרובות לחיתוך שיש וגרניט מכיוון שהם יכולים לסבול טמפרטורות גבוהות ולחץ קיצוני *בימטאל: – להבים אלה מורכבים משתי צלחות חיצוניות קשות עם רצועת שחיקה רכה יותר ביניהן מה שמפחית את החיכוך על חומר החיתוך *פלסטיק: – ניתן להבריג להבים אלה

דרכים שונות לביצוע ניסור בטון

ניסור בטון הוא פעולת חיתוך מבטון באמצעות מסור עגול. ישנן מספר דרכים לביצוע משימה זו.

הדרך הראשונה היא להשתמש במסור מעגלי ביד. הדרך השנייה היא לחתוך את הקרקע בעזרת מסור עגול, אך תהליך זה יכול להיות איטי ולוקח זמן בשל חוסר היכולת פשוט להפעיל לחץ על הלהב כמו שאתה יכול לעשות בעת חיתוך עץ.

הדרך השלישית היא באמצעות טוחנת זווית, שיכולה לחתוך מבטון הרבה יותר מהר אך עשויה לדרוש מיומנות רבה יותר מאשר שימוש במסור עגול ביד.

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939