ניסור בטון בבית שמש

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

חברות ניסור בטון בבית שמש

בעיר בית שמש המתרחבת ללא הפסקה ב״ה יש ביקוש גדול לעבודות ניסור וקידוח בטון, אנו נשמח לתת לכם עד 3 הצעות שונות של חברות ניסור בטון הנמצאות בקרבת מקום אליכם – השאירו פרטים ואנחנו נדאג לזה.

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון היא טכניקה המשתמשת במסור עגול עם שיני יהלום לחיתוך בטון. חיתוך מסוג זה ידוע גם בתור "ניסור". התהליך יכול להיעשות במסור ידני או בכלים חשמליים כגון מסור המורכב על גבי המסילה כמו אלו המשמשים בעבודות בנייה והריסה.
ניסור בטון בבית שמש הפך להיות פופולרי מאוד מאחר ובית שמש ממש כמו ערים אחרות בישראל מבקשות להתחדש בהתחדשות העירונית שקורית משנה לשנה. כך, ניתן לראות שקצב הבנייה בבית שמש הפך מואץ יותר ומרכזים ובניינים חדשים הוקמו בה.

ניסור וקידוח בבטון | בית שמש – מחירון מלא :

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ בבית שמשהחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז בבית שמשהחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ בבית שמשהחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש בבית שמשהחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון בבית שמשבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון בבית שמשבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון בבית שמשבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 6 צול בקיר בטון בבית שמשבין 180-600 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון בבית שמשבין 230-700 ₪.
פינוי בטון בבית שמשבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור בבית שמשבין 1,500-2,000 ₪

הסתקרנתם? בואו לקבל 3 הצעות מחברות ניסור בטון בבית שמש.

האם יש טכניקות מיוחדות לניסור בטון?

קיימות טכניקות רבות לניסור בטון. חלקן משמשות לחיתוך בטון, בעוד שאחרות משמשות לחיתוך פלדה או אלומיניום. ניסור בטון הוא תהליך שבו חותכים בטון לפרוסות דקות בעזרת מסור עגול. חשוב לשמור על הזווית והמהירות הנכונות בזמן החיתוך. עובי הנתח צריך להיות בין 2-4 ס"מ על מנת להגיע לרמת גימור טובה. ניסור בטון היא טכניקת חיתוך של צורות בטון רצויות. הדבר נעשה בדרך כלל על ידי חיתוך, שחיקה והברקה של קצוות פיסת הבטון בעזרת להב בעל קצה יהלום. ניתן להרכיב את הלהב על מסור ממונע על מנת לחתוך חלקים מהר יותר.

חיתוך יהלום

מה השימוש של ניסור בטון באתרי בנייה?

השימוש הנפוץ ביותר לניסור בטון הוא יצירת לוחות רצפה ושוליים עבור מדרכות, שבילים וחניונים. השימוש בניסור בטון הוא להסיר עודפי בטון שנוצקו לאדמה. זה יכול לקרות כאשר יש צינורות או כבלים שהוטמנו מתחת ללוח. אחד הכלים החשובים ביותר המשמשים בבנייה הוא ניסור הבטון.

מי יכול לעבוד עם מסור בטון?

פועלי בניין, שיפוצניקים וכל מי שצריך לחתוך חומרים כמו בטון, עץ, מתכת ופלסטיק. השימוש במסור בטון אינו מוגבל לפועלי בניין, הוא משמש גם אנשים המשפצים את בתיהם או מבצעים תיקונים בנכס שלהם. יש אנשים שאפילו משתמשים בו לחיתוך חומרים אחרים ולאו דווקא עבור ניסור בטון.

מהי הדרך הטובה ביותר לנסר בטון?

ניסור בטון הוא תהליך שבו המסור משמש לחתוך את הבטון על מנת ליצור חור לצינור חדש או התקנה אחרת. ישנן דרכים רבות לניסור בטון ולכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. הדרך הטובה ביותר לנסר בטון תלויה במצב הבטון ובמה שאתם רוצים להשיג.

להלן שתי שיטות נפוצות ביותר, המשמשות לביצוע ניסור בטון בבית שמש:

  • מקדחה ידנית: שיטת הקידוח משמשת בעיקר בעת קדיחת חורים לתוך קירות או רצפות. לעתים קרובות שיטה זו מועדפת כי היא קלה יותר לשימוש מאשר מקדחה חשמלית, אבל גם איטית יותר ונוטה יותר לשגיאות מאשר שיטות אחרות.
  • מסור: ניתן להשתמש בשיטה זו בעת קידוח חורים לתוך קירות או רצפות, אך לא מומלץ אם אתה צריכים חיתוכים מדויקים לרוחב.

ניסור בטון הוא תהליך המצריך שימוש במסור. זהו תהליך הכולל חיתוך דרך הבטון כדי ליצור חור למים. מסורי בטון הם כלי נהדר לחיתוך בטון. יש להם מגוון רחב של שימושים, מחיתוך קירות ורצפות ועד יצירת חורים באדמה. הדרך הטובה ביותר לנסר בטון היא באמצעות מסור חוזר עם להב זוויתי. להב זה יכול לחתוך לבטון בקלות, מכיוון שהוא דק וגמיש, כמו גם מסוגל לחתוך בזוויות.

יכול לעניין אותך גם: ניסור בטון בירושלים

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939