פתיחת חלון בקיר

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

פתיחת חלון בקיר

תוכן עניינים

A.Beton – חברת הניסור ליצירת פתח לחלונות האמינה שלך

אנו עוסקים בעסק מאז 2015 וגדלנו מחברה קטנה לשחקן מרכזי בתחום. כעת יש לנו צוות גדול של מומחי ניסור מוסמכים שעובדים במקצועיות ויעילות.

עבודה עם אנשי מקצוע

מאז שהתחלנו, גדלנו לאחד הספקיות המובילות בתחום שירותי ניסור לחלונות, קירות וכו '. אנו גאים בצוות העובדים המומחה שלנו שמביא את המומחיות והמקצוענים שלהם לכל פרויקט שהם מבצעים.

מובטחת ביצוע איכותי

איכות העבודה שלנו מובטחת על ידי הניסיון והמומחיות שלנו. אנחנו גם מגבים את האיכות שלנו עם תמחור מובטח לשביעות רצון הלקוחות, כך שתקבל רק את השירות הטוב ביותר עבור הכסף שלך!

א בטון – שירותי ניסור

א.בטון הוקמה בשנת 2015 במטרה לספק שירותי ניסור לפתיחת פתח לחלון בקיר. חברתנו מציעה את המחירים הזולים ביותר בישראל, והיא בהשגחת מהנדס מקצועי.

שירות איכותי

אנו צוות מנוסה שעובד בתעשייה במשך למעלה מ -15 שנים. אנו משתמשים במסורי יהלום לשנת 2021 העשויים מחומרים איכותיים לעמידות ודיוק מרביים, המיובאים מאירופה.

חוסך בזמן

אנו אחת החברות הבודדות שעובדות במהלך סופי שבוע, כך שתוכל לנצל את השירותים המקצועיים שלנו גם אם יש לך זמן מוגבל בימי חול. אנו מספקים גם שירותי חירום אמינים, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שכל הצרכים שלך יטופלו בכל זמן נתון!

מחיר סביר

עבודת ניסור מוסמכת של A. Beton נמוך ממה שחברות אחרות גובות, ומאפשרות לך לחסוך הרבה יותר ממה שהיית עושה עם שירותים אחרים באיכות נמוכה!

סיים את זה מהר

פתיחת חלון בקיר דורשת דיוק, מומחיות ותשומת לב. זו הסיבה ש- A.Beton השקיעה רבות בציוד חדיש שלא רק יעשה את העבודה במהירות, אלא גם בצורה מדויקת וללא פגיעה בפנים הבית או החיצון של הבית שלך.

בזמן, בכל פעם

לעולם אין צורך לדאוג לגבי מועדי אספקה מכיוון שאנו לוקחים על עצמנו להגיע בזמן בכל פעם! אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות מעולה כך שהם תמיד יידעו למה הם צריכים לצפות בעת ביצוע הזמנה אצלנו.

כאשר אדריכל זקוק לפתיחת חלון בקיר בטון, הם פונים לחברת בנייה וחברת הבנייה שולחת צוות לקדוח חור. זה יקר, גוזל זמן ופוגע בקיר. הפתרון הוא להביא את ציוד הקידוח למשרד האדריכל ולחתוך פתח בקיר שלהם בעזרת מסור יהלום.

לאלו מכם שרוצים ליהנות מנוף של העולם החיצון אך לא רוצים לעבור את הטרחה של רכישת נכס ובניית קירות, אנחנו כאן בשבילכם! אנו מתמחים ביצירת חלונות בקירות בטון בעזרת מסורי היהלום שלנו.

לא עוד חושך

כולנו מכירים את התחושה הזו של להיכנס לחדר חשוך, או לחיות בדירת מרתף ללא אור יום טבעי. ובכן, עם המוצר הזה, לעולם לא תצטרכו לחוות זאת שוב! מסור יהלום פותח את החלל שלך ומאפשר לאור להיכנס!

אם אתה במגבלה, התקשר אלינו

לפעמים החיים אינם מתנהלים כמתוכנן. אולי יש לך קיר בטון בדרך לחדר השינה שלך ואתה צריך להוציא אותו מהדרך. אם אתה במגבלה, התקשר אלינו ונוכל ליצור עבורך פתח!

צור חלון משלך

האם הילדים שלכם רוצים שיהיה להם חדר שינה משלהם אבל חדר השינה היחיד בבית הוא גם הסלון שלכם? הגיע הזמן להיות יצירתיים! באמצעות מסור יהלום, אתה יכול ליצור פתח חלון בקיר בקלות כדי להגשים את חלום ילדיך.

מגיע לך חלון

האם אתה גר בבניין מחומת בטון אך באמת רוצה שיהיה לך חלון עם נוף? צוות מפעלי מסור היהלומים המיומן שלנו יפעל מסביב לשעון בכדי לחתוך עבורך את המלבן המושלם בקיר שלך. תתפלאו כמה מהר נוכל להשיג את פתח החלון המושלם הזה בקיר שלכם.

בטון או יותר?

האם אתה מרגיש נחנק בדירה הקטנה שלך? האם חוסר האור הטבעי גורם לו להיראות כמו תא כלא מלבנים? קבל יותר אוויר ואור עם פתיחת חלון מ- Saw Diamond Siding! חתכנו עבורך את הפתח, אז כל שעליך לעשות הוא להוסיף חלונות.

פותחים את החדר

פתיחת החדר קלה יותר משנדמה לך. בעזרת מסור יהלומים באיכות גבוהה, תוכל לנקות פתח לחלון תוך דקות. ישנם כל כך הרבה יתרונות לפתיחת קירות, בין אם זה לאור אור טבעי, אוורור או שינוי תחושה של החלל. צור איתנו קשר עוד היום כדי לברר

האם חשבת פעם לפתוח קיר ליצירת חלון? אנו יכולים לעזור לך להסיר קיר אחד וליצור פתח חלון, הודות למומחיותנו בתחום ניסור יהלומים. אנו מציעים גם אבן, לבנים, התקנת קירות גבס, עבודות אריחים, בידוד, ועוד הרבה יותר.

מהם היתרונות בפתיחת חלון בקיר בטון?

פתיחת חלון בקיר הבטון מועילה מכיוון שהיא מספקת אוויר צח ואור טבעי לחדר. מכיוון שזו חלופה לשיטות אחרות שעשויות להיות יקרות או אפילו בלתי אפשריות, כמו פתיחת דלת בקיר.

מה הנוהל לפתיחת חלון בקיר בטון?

ההליך לפתיחת חלון בקיר בטון אינו פשוט כפי שזה נראה. השלב הראשון הוא למצוא את הגודל והמיקום של פתח החלון. לאחר מכן, עליך לקדוח חורים בתפרי הבטון האנכיים והאופקיים מעל ומתחת לאזור המטרה.
המטרה היא ליצור חלל שיכיל את מוט החיזוק מפלדה שיוצב על גבי החורים ואז יחתוך דרך התפרים האנכיים והאופקיים לחיזוק. השלב האחרון הוא לכסות את כל החורים האלה בעזרת רשת, שתמנע מהפסולת להיכנס לבית שלך במהלך הבנייה.

כמה עולה לפתוח חלון בקיר בטון?

העלות לפתיחת חלון בקיר בטון תלויה בגודל ובמיקום החלון.

למה צריך לנסר ולקדוח בבטון כדי ליצור פתח לחלון?

אם אתה חושב להכניס חלון לבית שלך, ייתכן שאתה תוהה מדוע אתה צריך לנסר ולקדוח בבטון? האמת היא שהכלים נחוצים כי הבטון קשה מאוד. אם אינך משתמש בכלים הנכונים, לא תוכל לעבור זאת. הרעיון הטוב ביותר יהיה לקחת את הזמן ולברר איזה סוג של מסור או מקדח יתאים ביותר לפרויקט שלך.

כיצד לחתוך פתח לחלון בקיר בטון

שלב 1: מצא את רמת הקיר וצייר קו (מילות מפתח: קו החוצה, סימני קו)

שלב 2: הכינו את הציוד שלכם

שלב 3: התחל לחתוך

מסקנה: עכשיו אתה יודע לחתוך פתח לחלון בקיר בטון

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939