ניסור רצפת בטון

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

ניסור רצפת בטון

תוכן עניינים

אם אתם בתהליך של שיפוץ או בנייה, ונדרש לכם שירות ניסור רצפת בטון ברמה גבוהה, אתם ללא ספק במקום הנכון. עם צוות מקצועי וציוד מתקדם תוכלו להיות בטוחים שהפרויקט שלכם בידיים הטובות ביותר.

הצוות של א. בטון ישמח להציע לכם מחיר הוגן שנתפר באופן מושלם לצרכי הפרויקט שלכם, דברו איתנו כבר עכשיו.

כמה עולה ניסור רצפת בטון?

מחיר ניסור רצפת בטון מתחיל מ-250 ש"ח למטר. ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על הצעת המחיר הסופית שתקבלו, ולכן אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעה מדויקת ומפורטת.

ניסור רצפת בטון בכל הארץ

מה כולל המחיר של ניסור רצפת בטון?

שירות ניסור רצפת בטון כולל הרבה יותר מאשר פעולת הניסור עצמה, והנה הפרטים שהם חלק בלתי נפרד מהמחיר שלכם:

  • תכנון והכנה: סיור באתר והבנה מעמיקה של הפרויקט והדרישות הייחודיות שלו.
  • ציוד מתקדם: הצעת המחיר שתקבלו כוללת את כל הציוד העוצמתי והאיכותי ביותר שיש.
  • היערכות בשטח: הכנות לקראת הניסור עצמו כדי להבטיח עבודה ברמה גבוהה מאוד.
  • ניסור רצפת בטון: הסיבה לשמה התכנסנו, כמובן, כאשר הניסור מתבצע בדיוק מקסימלי.
  • ניקוי האתר: צעד חשוב שיצמצם את כמויות האבק והבטון במקום לאחר השלמת הניסור.

מה משפיע על המחיר המדויק של ניסור רצפת בטון?

כדי להבין טוב יותר איך נקבע מחיר ניסור רצפת בטון, חשוב להכיר את המרכיבים שיכולים להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו:

  • גודל השטח לניסור: שטח גדול יותר דורש יותר זמן עבודה ומשאבים, ולכן הוא כמובן יקר יותר. עם זאת, ככל שהיקף הפרויקט גדול יותר, כך המחיר למטר טוב יותר.
  • עובי הבטון: גם כאן, בטון עבה יותר יעלה יותר. חשוב להבין כי בהתאם למאפייני הבטון נקבע הציוד בו יעשה שימוש, וכל כלי עזר שיבטיח עבודה מדויקת ואיכותית.
  • מורכבות הפרויקט: חיזוק ברזל בתוך הבטון הופך את העבודה למאתגרת יותר, חיתוכים בצורות מיוחדות או גישה מורכבת, כל אלה קשורים באופן ישיר לזמן העבודה, ולמחיר.
  • גישה לאתר: אם הגישה למקום העבודה מורכבת יחסית, או אם יש צורך בציוד ייחודי או פתרונות בטיחות מסוימים, חשוב להבין כי גם המחיר יכול להיות מושפע מכך.
  • פינוי פסולת: על אף שמתבצע ניקוי של האתר משאריות בטון ואבק, פינוי פסולת מחייב עבודה מדוקדקת על פי כל התקנות, לאתר מורשה. פינוי הבטון מן האתר מתומחר בנפרד.
  • עזרים נוספים: במקרים בהם נדרש ציוד בטיחות מיוחד או כאשר נדרשים גנרטורים ומשאבות (והם נדרשים ברבים מהפרויקטים – כאשר אין גישה לחשמל תלת פאזי או למקור מים), כל אלה נכנסים להצעת המחיר.
תהליך העבודה של ניסור רצפת בטון מא' עד ת'

תהליך העבודה של ניסור רצפת בטון מא' עד ת'

עכשיו בואו נבין איך זה עובד, תכל'ס.

האישורים שתצטרכו לפני תחילת עבודת ניסור רצפת בטון

בשל מורכבות הפרויקט והחשיבה הרבה שיש לסוגיית הבטיחות, ניסור רצפת בטון יתבצע אך ורק בכפוף לאישור מהנדס. לא רק שאישור זה נדרש על פי חוק, הוא גם חיוני כדי לוודא שהפרויקט שלכם מתבצע בצורה הבטוחה ביותר. למעשה, המהנדס יסרוק את האתר, יכיר לעומק את הצרכים שלכם ויקבע האם ואיך ניתן לעשות את העבודה בלי לפגוע ביציבות המבנה ובתשתיות הקיימות בו.

הכנת השטח לפני עבודת ניסור בטון

אחרי שקיבלתם את האישור המיוחל, ולפני שיגיעו אל המקום אנשי מקצוע עם ציוד כבד ומורכב, כדאי להכין היטב את השטח. 

הכנה לפני ניסור בטון כוללת פינוי של כל פריט יקר ערך שניתן להזיז, וכיסוי של כל פריט כבד שלא ניתן לפנות. זהו צעד חיוני שיבטיח את שלמות הציוד שלכם גם ביום שאחרי, וזה בהחלט יעד חשוב. בנוסף לכך כדאי לוודא שיש לצוות דרך פשוטה ונגישה להגיע אל המקום, שכן זהו מרכיב בסיסי שיכול להשפיע על איכות העבודה כולה.

דרך אגב, בשלב זה נמליץ לשלוח הודעה לשכנים או להשאיר פתק (בולט) על לוח המודעות שלכם. כדאי שגם הם ידעו מה מצפה להם, הן משום שעבודת הניסור רועשת למדי, והן משום שהפעולה עלולה ליצור כמויות גדולות של אבק, ולא רק באתר עצמו.

ניסור רצפת בטון? חייגו

ניסור רצפה – תהליך העבודה

אחרי שעמלתם על קבלת האישורים, פיניתם את השטח והכנתם את השכנים שלכם, הגיע הזמן להתחיל לעבוד. הנה הצצה קצרה למה שצפוי לכם בשלב הבא:

  • סימונים בשטח: בהתאם לתוכנית עבודה מוגדרת, ובכפוף לאישור המהנדס, ייקבעו המידות המדויקות בשטח ויבוצעו סימונים כדי להבטיח עבודה מושלמת.
  • בחירת הציוד: מסור יהלום, מנופים, גנרטורים וציוד בטיחות – כל המכשירים והכלים הנכונים נבחרים רגע לפני תחילת העבודה.
  • ניסור רצפת בטון: רגע האמת הגיע! לאחר התקנת המסילה והכנת האתר, יתבצע ניסור רצפת הבטון תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות המחמירים ביותר.
  • פינישים אחרונים: הניסור הסתיים וזה זמן מצוין לבצע בקרת איכות, להשלים תיקונים וליטושים אחרונים, וכמובן לפנות את האתר מהאבק והלכלוך, וגם מהציוד.

סידורים ופינישים לאחר ניסור הרצפה

כאמור, בשלב האחרון מתבצעים הליטושים הנדרשים. זהו שלב קריטי, שכן לפני פינוי המקום מכל הציוד ומאנשי המקצוע, יש לוודא כי הכל בוצע באופן מושלם ולפי התוכניות. בכל מקרה שבו יתעורר הצורך, הצוות המיומן יבצע תיקונים, ורק לאחר מכן ינוקה המקום היטב. רק בשלב הזה תוכלו לבשר לשכנים הנרגשים שאפשר לחזור לשגרה.

סיבות נפוצות לניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון מתבצע ממגוון רחב של סיבות, והנה כמה דוגמאות עיקריות:

  • התקנת מערכות חדשות: למשל לצורך התקנת צנרת או החלפת מערכת קיימת.
  • שיפורים ותיקונים: למשל לצורך הסרת רצפה שקועה או סדוקה, המהווה סכנה למבנה.
  • שינויים בתכנון המבנה: למשל לצורך יצירת פתח למדרגות או תעלת אוורור.
  • גישה לתשתיות: למשל לצורך תיקון או שדרוג של מערכת תת-רצפתית.
  • הסרת רצפת בטון: למשל לצורך הריסת מבנה או החלפת הרצפה לחלוטין.

הכלים שעוזרים לנו לנסר רצפות, תקרות, קירות ועוד

מאחר וחשוב לנו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, ולהגיע לתוצאה אסתטית, חלקה ובטוחה, אנחנו משתמשים בכלים העוצמתיים ביותר. הכלים המרכזיים הם מסור יהלום ומקדחת יהלום, והם עושים שימוש בחומר החזק ביותר בטבע כדי לבצע חיתוך וניסור בצורה מושלמת, גם כאשר מדובר בבטון עבה במיוחד או בפרויקטים גדולים מאוד.

בנוסף למכשירים אלה אנחנו נעזרים גם בקונגו, שכן הוא מאפשר ריסוק בטון לקראת פינוי בטוח שלו מהאתר. במידת הצורך נדאג גם לגנרטורים ומשאבות, שכן הם נדרשים כדי לתפעל את הציוד העוצמתי והמתקדם שיגיע עד לאתר העבודה. 

נזכיר כי גם ציוד הבטיחות הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שלנו. מגני אוזניים, מסכות ואביזרי בטיחות אחרים מספקים את ההגנה המירבית על כל הנוכחים באתר ובסביבתו.

ניסור רצפה

טכניקות נפוצות לניסור רצפת בטון

יש כמה דרכים מרכזיות לבצע ניסור רצפת בטון, והנה 3 הטכניקות שחשוב שתכירו:

  1. חיתוך באמצעות לייזר: החלופה הנדירה בין השלוש, לפחות באזורי מגורים. קרן הלייזר מצליחה להשיג דיוק מקסימלי אבל זוהי טכניקה יקרה במיוחד ולכן היא מיועדת בעיקר למרחבים בהם משתמשים בחומרים מסוכנים (כורים גרעיניים וכו').
  2. ניסור באמצעות מים: היא אמנם לא נפוצה בהשוואה לטכניקות אחרות, אבל זו שיטה שעובדת מעולה. באמצעות זרם מים עוצמתי וממוקד במיוחד ניתן ליצור כל חיתוך בטון באשר הוא.
  3. חיתוך באמצעות יהלום: הנפוצה מכולן היא ללא ספק חלופה יעילה מאוד, שמבטיחה ניסור ברמה גבוהה, במהירות וביעילות. ניתן לבצע ניסור יהלום לרצפה בעזרת מסור על גלגלים או מסור על מסילה.
ניסור רצפת בטון באמצעות מסור יהלום המורכב על גבי מסילה – השיטה #1 לניסור משטח בטון

למה ניסור משטח בטון חשוב לעשות עם מקצוענים בלבד?

רק למקרה שאתם עדיין מתלבטים או לגמרי בטוחים עם מי אתם צריכים לעבוד, הנה היתרונות הבולטים ביותר שיש למקצוענים להציע לכם:

  • בטיחות מרבית: עבודה מקצועית מונעת נזקים, הן בתהליך העבודה עצמו והן בהשפעות הניסור על יציבות המבנה.
  • מענה מושלם: ההיכרות עם סוגים שונים של בטון ועם פרויקטים מורכבים הם שמאפשרים תכנון מצוין וביצוע ללא פשרות, תוך איתור פתרונות מהירים ויעילים לכל צורך ואתגר.
  • איכות אמיתית: המקצוענים משתמשים בכלים הכי טובים שיש, הם בקיאים בכל הפרטים הקטנים והם יודעים לעשות את העבודה כך שתקבלו תוצאה חלקה ומרשימה מאוד.
  • חיסכון בעלויות: עבודה מהירה ויעילה חוסכת לכם לא מעט כסף, וביצוע מצוין מונע את הצורך בתיקונים ועבודות השלמה בהמשך.
  • עבודה נכונה: הצוות המיומן שלנו מכיר את כל החוקים והתקנות, ופועל אך ורק על פיהם. זאת בנוסף לכל הביטוחים הנדרשים שיאפשרו לכם לישון טוב בלילה.

א. בטון – אנחנו מנסרים ואתם נהנים מהתוצאה לכל החיים!

עם ניסיון עשיר ושירות מעולה, עם ציוד מתקדם והקפדה על כל כללי הבטיחות והתקנות, חברת א. בטון היא הבחירה המנצחת לפרויקט הבא שלכם. זו הדרך האידיאלית ליהנות מראש שקט ותוצאה אסתטית ונקייה.

כדי שגם אתם תוכלו לקבל שירות בסטנדרטים שלא הכרתם, אתם מוזמנים ליצור איתנו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר שמתאימה בדיוק לכם.

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939