ניסור וקידוח בטון בתל אביב

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

מה זה ניסור וקידוח בטון?

ניסור וקידוח בטון הוא תהליך של חיתוך משטחי בטון בצורה מדויקת. הוא משמש ליצירת חתכים ופתחים למטרות בנייה. הרבה אנשים משתמשים בהליך זה כדי לפתוח חלון בבית או במשרד, אבל הוא משמש גם אנשי מקצוע כמו קבלנים, אדריכלים ומהנדסים. תהליך חיתוך, ניסור וקידוח בטון בתל אביב הינו עבודת נפוצה מאוד בגלל כמות הבניה הגדולה בעיר. זהו חלק חשוב בבנייה כי הוא מאפשר לבצע את העבודה בקצב מהיר יותר מאשר בשיטות מסורתיות.
לחצו כאן להשוואה וקבלת הצעות מחיר של חברות ניסור וקידוח בטון בתל אביב >>

ניסור וקידוח בבטון | תל אביב – מחירון מלא:

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ ברחובותהחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז ברחובותהחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ ברחובותהחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש ברחובותהחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון ברחובותבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון ברחובותבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון ברחובותבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 6 צול בקיר בטון ברחובותבין 180-600 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון ברחובותבין 230-700 ₪.
פינוי בטון ברחובותבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור ברחובותבין 1,500-2,000 ₪

 

קצת על ניסור וקידוח בטון בתל אביב

ניסור וקידוח בטון בתל אביב הוא נפוץ כאשר העיר מתחדשת יותר ויותר בכל שנה, היא גם משתדלת לשמר בניינים ישנים וכן גם לבנות כאלו חדשים במקומם. ניסור וקידוח בטון הוא חלק מעבודות הבנייה הרבות הקיימות בעיר תל אביב. שלא נדבר בכלל על הרכבת הקלה העוברת לאורכה ורוחבה אשר עבורה משנים המון מהבטון שעמד בה שנים. תל אביביים שמתעניינים לשנות קצת את הדירה שלכם? בואו לקבל 3 הצעות על ניסור וקידוח בטון בתל אביב.

Close up worker cuts concrete with circular saw

איזה כלי צריך כדי לנסר בטון?

מסורי בטון הם הכלים הנפוצים ביותר המשמשים לחיתוך בטון. הכלי הדרוש לניסור בטון הוא להב יהלום. ללהב משטח חד ודק במיוחד, הפורס בקלות את הבטון מבלי לפגוע בו או בכל חומר אחר שמסביב. ניסור בטון הוא משימה קשה הדורשת כישורים וניסיון רב. לא קל למצוא את הכלי המתאים לעבודה זו. ישנם כלים רבים הזמינים בשוק כיום, אך לכולם יש סט תכונות משלהם שהופכים אותם לייחודיים. חשוב לדעת אילו תכונות אתה צריך לפני רכישת אחד. בסופו של דבר, הכלי הנכון לניסור בטון תלוי בלמה אתם צריכים אותו וכמה כסף אתם רוצים להוציא עליו.

ואיזה כלי צריך כדי לקדוח בבטון?

תהליך הקידוח בבטון הוא תהליך מייגע. זוהי משימה גוזלת זמן ומייגעת הדורשת מיומנות ומומחיות רבה. ישנם סוגים רבים ושונים של כלים שיכולים לעזור בתהליך, אך לכולם יש את היתרונות והחסרונות שלהם. הכלי הנפוץ ביותר בשימוש הוא מקדחת הפטיש, שקיימת כבר עשרות שנים.
המפתח למציאת הכלי הנכון הוא לשאול את עצמכם, במה אתם הולכים לקדוח? זה יכול להיות כל דבר מחתיכת עץ, מתכת, או אפילו בטון. אם אתם הולכים לקדוח לתוך משהו קשה כמו מתכת או בטון, אז תצטרכו מקדחה ועדיף מקדחה חשמלית. עם זאת, אם אתם רוצים לקדוח לתוך משהו רך כמו עץ או פלסטיק אז תצטרכו סוג של כלי חשמלי ידני כמו מברגה חשמלי.

חשיבות בחירת הכלים

מקדחי בטון הם אחד הכלים החשובים ביותר לפועלי בניין והן לקבלני ניסור בטון. הם משמשים לקידוח חורים בבטון כדי שפועלי הבניין יוכלו להתקין זרועות ורכיבים נחוצים אחרים. למקדחת הפטיש יש מספר יתרונות על פני סוגים אחרים של מקדחות. היא יעילה וחזקה יותר ממקדחות אחרות וזאת מכיוון שהיא משתמשת בסיבוב במהירות גבוהה ולא בסיבוב במהירות נמוכה או בתנועה הדדית.

האם תמיד צריך לנסר ולקדוח בבטון ביחד? ומה עדיף- קודם לנסר או קודם לקדוח?

לא תמיד כדאי לנסר ולקדוח בטון ביחד כי זה יכול להיות מסוכן. חשוב להבין את ההבדל בין שני הכלים. ניסור בטון הוא תהליך מהיר יותר הדורש פחות מאמץ, בעוד קידוח בטון דורש יותר מאמץ. הסיבה שבגללה עלינו תמיד לנסר בטון לפני הקידוח הוא משום שהוא יוצר משטח חלק שמקל על התחלת המקדחה והעצירה מבלי להיתקע בתהליך. חשוב גם לציין שניסור וקידוח הן שתי משימות שונות. ניסור הוא תהליך של חיתוך בשכבת הבטון העליונה, בעוד שקידוח הוא תהליך של יצירת חורים בבטון.

יכול לעניין אותך גם: פתיחת חלון בקיר

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939