קידוח וניסור בטון בדרום

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

שירותי קידוח וניסור בטון בדרום של א. בטון

חברת א. בטון מספקת קידוח וניסור בטון בדרום ומגיעה אליכם עם ארגז כלים משוכלל שמכיל את כל מה שאתם צריכים על מנת ליהנות מתוצאות של ניסור מקצועי ומדויק. החברה מכשירה את הצוות לבצע את העבודות באופן בטיחותי לגמרי תוך התאמה מלאה של המכשור על פי המטרה הרצויה. העובדים כולם מקצוענים ובעלי ניסיון על מנת להבטיח כי התוצאות תהיינה בדיוק על פי רצונכם ולשביעות רצונכם המלאה.

איך לבחור חברת קידוח וניסור בטון בדרום?

יש כמה וכמה חברות המציעות את השירות של קידוח וניסור בטון בדרום או בשאר חלקי הארץ. אתם בתור לקוחות חייבים לשים דגש על מספר מתונים כדי להבטיח כי אכן העבודה תתבצע בצורה הנכונה והמתאימה לכם.
על כן, עליכם להתייחס לנתונים הבאים.

מקצועיות – הדבר הכי חשוב זה לבדוק מהי הרמה המקצועית של חברת הקידוח והניסור. ככל שהחברה תהיה יותר מקצועית הרי שתוכלו להיות רגועים יותר לגבי התוצאות.
ניסיון – ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר ובעלת וותק בשוק, הרי שתוכלו להיות רוגעים יותר שהעבודה תיעשה במיומנות שרק הניסיון בתחום מסוגל להקנות לבעלי המקצוע.
מכשור – המכשור אשר בו תבצעו את העבודה חייב להיות מכשור מקצועי ומתקדם. יש היום כלים מיוחדים המובילים לביצוע יעיל ומדויק במיוחד של הניסור ולא כדאי לוותר עליהם כמו למשל מקדח יהלום.

המכשור מוביל לביצוע מהיר מאוד ומדויק מאוד של עבודת הניסור.

ניסור וקידוח בבטון | דרום – מחירון מלא:

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ בדרוםהחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז בדרוםהחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ בדרוםהחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש בדרוםהחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון בדרוםבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון בדרוםבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון בדרוםבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון בדרוםבין 230-700 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון בדרוםבין 230-700 ₪.
פינוי בטון בדרוםבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור בדרוםבין 1,500-2,000 ₪

כיצד זה מתבצע בפועל?

בעבר לא היו כלים מיוחדים לצורך ביצוע עבודת של ניסור או קידוח בבטון. כל מי שרצה לפרוץ קיר מבטון נאלץ היה לעשות שימוש בכלים פרימיטיביים שיצרו הרבה מאוד רעש, הרבה מאוד לכלוך ואף הותירו נזקים רבים למבנה ולקיר כולו. לאחר עבודות אלו היה גם צורך לתקן ולשפץ את כל האזור כדי להתחיל ליהנות מהתוצאות.
היום הסיפור הוא שונה לחלוטין. יש לנו היום אמצעים מתקדמים ומשוכללים אשר בעזרתם ניתן להגיע לתוצאות מדויקות, מהירות ובעיקר בטוחות לגמרי הן למבנה והן לסביבה מה שמאפשר לנו ליהנות מביצוע הרבה יותר מקצועי והרבה יותר מדויק כאשר כל זה נעשה בלי כל סיכון למבנה ולסביבה האנושית במקום.

באילו מצבים מומלץ להיעזר בחברת קידוח וניסור בטון בדרום?

בכל מקרה אשר בו אתם רוצים ליצור שינויים שונים בבטון כמו חיתוך לצורך הסרה של קיר בטון, חיתוך של פתח חדש בקיר בטון, יצירת חלון בקיר בטון וכן על זה הדרך. כך גם כאשר אתם זקוקים לשירות של קידוח בבטון לצורך יצירת חורים עגולים ומדויקים בבטון כדי להעביר צנרת או תשתיות שונות, גם אז יהיה עליכם להיעזר בשירות מקצועי של חברה המציעה קידוח וניסור בבטון כי רק כך תיהנו מהתוצאות שתהיינה בדיוק על פי רצונכם ובהתאם תוכניות שלכם ללא כל סטייה.

האם אפשר לעשות זאת לבד? האם זה מומלץ?

יש אנשים שרוצים לחסוך בעלויות ועל כן הם מנסים לבצע בכוחות עצמם את העבודה של ניסור הבטון. חשוב לדעת. גם אם יש לכם שתי ידיים ימניות ואתם מסוגלים לבצע עבודות ותיקונים רבים בבית, עדיין בכל מה שקשור לניסור בבטון, לא כדאי להקל ראש. אחרי הכול מדובר בעבודה מסוכנת ומסובכת שהיא מחייבת ניסיון ומקצועיות. על כן, לא כדאי לוותר על השירות של חברה מנוסה ומומחית לתחום.

חברת א. בטון לעבודות קידוח וניסור בטון במחירים ללא תחרות

זקוקים לשירות של קידוח וניסור בטון בדרום?
אנחנו נספק לכם את המענה המושלם. ניסור וגם קידוח בטון בדרום עם שירות מקצועי ובטיחותי ובמחירים אטרקטיביים.

יכול לעניין אותך גם: קידוח וניסור בטון באשקלון | ניסור בטון במרכז

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939