קידוח בטון 4 צול: באיזה מקרים נצטרך?

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

קידוח בטון 4 צול היא פעולה נחוצה ביותר במקרים אשר בהם אנחנו רוצים להעביר בתוך הקירות את הצנרת או את הכבלים שאנחנו צריכים לצורך הקמת התשתיות הביתיות. "צול" זוהי יחידת אורך השווה לאינץ'. הבטון הוא חומר כל כך חזק וכל כך קשיח עד שהוא הופך כל משימה כזו של העברת הצנרת הדרושה, לפעולה מורכבת ולא תמיד כל כך קלה.

מה זה 4 צול ומה הגודל שלו בסנטימטרים?

קידוח בטון 4 צול זוהי פעולת קידוח הנעשית באמצעות מקדח יהלום. המטרה של הקידוח היא להכין את התעלות הנדרשות עבור צנרת או כבלים כאשר מדובר בקידוח של חור בקוטר של סביבות העשרה ס"מ ומעלה.
כדי לבצע את הקידוח הנדרש יש לדייק מאוד היות וכל סטייה הכי קלה עשויה להוביל לבעיות שונות בכל העבודה. הקידוח חייב להיעשות באופן זהיר על מנת להשגיח כי לא תהיה כל פגיעה בצנרת או התשתיות שכבר קיימות בתוך הקיר כאשר יש לוודא גם כי גם המראה האסתטי של הקיר ושל כל המבנה כולו אינו נפגע בעקבות הקידוח.

מקדח יהלום

מחיר קידוח 4 צול לפי עובי ועומק

המחיר לקידוח בטון 4 צול נע בין 350 ₪ ועד 550 ₪ כאשר מדובר בקידוח שהוא בעומק של כ – 30 ס"מ.
ישנן מטרות שונות לקידוחים כפי שכבר ציינו ובהתאם למטרה נקבע גם הקוטר של הקידוח. אנחנו מספקים מענה לכל צורך וכל קידוח בכל קוטר שתזדקקו לו.
הצוות המקצועי שלנו מיומן ומנוסה ונותן מענה בכל קידוח או ניסור בטון.

קידוח בעזרת מקדח 4 צול עשוי להידרש במקרים הבאים:

  • קידוח חור לניקוז של מכונת כביסה – כאשר רוצים ליצור חור מסודר לצורך ניקוז של המים ממכונת הכביסה, הגודל הסטנדרטי של החור יהיה 4 צול.
  • קידוח חור לצינור הפליטה של מייבש הכביסה – זהו חור סטנדרטי שהוא גם כן עשוי להיות בגודל של 4 צול. בתוך החור משחילים א צינור הפליטה של מייבש הכביסה.
  • קידוח חור בהתקנת מזגן – כאשר מדובר בקיר בטון או בקיר שהוא בחדר ממד הקידוח ייעשה בעזרת מקדח הבטון.
  • קידוח חור לקמין – בהתקנת קמין יש לקדוח חור לצורך ההתקנה. החור הזה גם כן אמרו להיות בגודל הזה של 4 צול.

איך מתבצע קידוח 4 צול ?

קידוח בטון היא פעולה הנעשית בעזרת מקדח עוצמתי וחזק במיוחד. על המקדח מרכיבים את כוס הקידוח המתאים בהתאם לקוטר הקידוח הרצוי. כוס הקידוח מצופה בשבבי יהלום שהם למעשה הופכים את הכלי לחזק מאין כמותו.
היהלום נחשב כחומר הכי חזק שיש לנו בטבע. החוזק שלו מאפשר לו להתגבר על הבטון הקשיח והחזק וליצור את החיתוך הרצוי.

חברה לקידוח בטון

זקוקים לשירות של קידוח בבטון? אתם חייבים לבדוק ולברר כי אתם מגיעים אל אנשי מקצוע שיש לו את כל הכלים וגם את כל הידע המקצועי לצד ניסיון בתחום הזה שך ניסור וקידוח בבטון. מדובר במשימה שלא כל אחד מסוגל לבצע אותה ורק חברה שאכן יש לה את כל הציוד ואת הניסיון העשיר בתחום היא זו שתוכל לספק לכם את המענה המושלם. אנחנו כאן לשירותכם. באתר תוכלו למצוא מגוון חברות ניסור וקידוח בטון, ותוכלו לבצע השוואת מחיר קידוח 4 צול או עבודות ניסור/קידוח נוספות.

יכול לעניין אותך גם: קידוח בטון 6 צול

 

 

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939