קבלן הריסות: כך לא תפלו בפח

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

הרבה עבודות של שיפוץ ובנייה מחייבות גם פעולות של הרס. אם זה לצורך הורדת קירות ישנים ואם זה כדי לפרק גרם מדרגות, הסרה של תקרה או חיתוך של רצפה וכן הלאה.
המבנים רובם ככולם עשויים בטון מה שהופך את המשימה הזו למורכבת מאוד ולעיתים לא פשוט כלל.
אז איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר? איך בוחרים קבלן הריסות ומוודאים כי אכן המלאכה תיעשה בצורה הנקייה והבטוחה ביותר?

אנחנו כאן עם כל המידע שיסייע לחכם להגיע לבחירה החכמה והנכונה ביותר של קבלן הריסה ופינוי, כדי שלא תפלו בפח כפי שכבר קרה לרבים וטובים.

באילו מצבים תצטרכו קבלן הריסות ופינוי?

התפקיד של קבלן הריסות מבנים כולל את הפיקוח והתכנון על כל מהלך העבודה כאשר המטרה היא לדאוג לכך כי הביצוע של העבודה יהיה הכי בטיחותי, הכי מקצועי, הכי מדויק ובלי שייגרמו נזקים למבנה או חלקים ממנו.

קבלן הריסות גם אמור לדאוג לפינוי של ההריסות שזה עשוי לכלול חלקי בטון גדולים, מתכות שונות ועוד חלקים וחלקיקים שונים שעלולים לסכן את הסביבה.
אם אתם עומדים לפני שיפוצים הכוללים גם הריסה של חלקים גדולים או אפילו קטנים במבנה, בדקו מול קבלן מה ואיך הוא יוכל לסייע לכם כדי לבצע את כל המשימה הזו בצורה הכי טובה.

עבודה הריסות

מה תחומי ההתמחות של קבלן הריסות?

תחומי ההתמחות של קבלן הריסות אמורים לכלול את כל הידע המקיף הן בתחום ההנדסה של מבנים והן בתחום הזה של חיתוך וריסוק בטון. מעבר לכך חשוב מאוד לשים לב כי מדובר באיש מקצוע שיש לו את כל הידע הנדרש, את הניסיון בתחום, את הציוד המתבקש וכן את הביטוחים ואת ההיתרים השונים. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן הפקדתם את המלאכה בידיים הכי נכונות.

יתרונות העסקת קבלן הריסות בטון

אז יש כאלה שסבורים כי די להם בקבלן השיפוצים שהוא זה שייטול על עצמו את כל המשימות. חשוב להבין כי במקרים רבים זה ממש לא מספיק.
קבלן הריסות הוא למעשה איש מקצוע המתמחה בייחוד בתחום הספציפי הצר של הריסות מבנים ושם הוא יודע לבצע את הדבר בצורה הכי טובה.

אנשים שלא רוצים להתפשר על הבטיחות ועל המקצועיות של העבודה פונים ונעזרים בשירות הזה של קבלן שמתמחה בייחוד בתחום. כך הם נהנים מעבודה בראש שקט כאשר הם יודעים שלא יקרה כל נזק למבנה בעקבות העבודה.

ראו גם: מחירון ניסור בטון 

איך לבחור קבלן הריסת מבנים?

כפי שכבר ציינו, יש שורה של פרמטרים שהם אלו שאמורים להנחות אתכם בבחירה בקבלן ההריסה.
מעבר למקצועיות, לניסיון, לידע המקצועי וליכולת לבצע את העבודה, כדאי מאוד לתת דגש גם על פרמטרים נוספים.

  • עמידה בלו"ז – חשוב מאוד לסכם מראש את לוח הזמנים לביצוע העבודה.
    בכל מה שקשור לעבודות בנייה או שיפוצים אנחנו יכולים לדעת מתי התחלנו אך ברוב המקרים לא נוכל לדעת מתי נסיים. לעיתים הדבר תלוי בעיקר בקבלן שלא באמת עומד בלו"ז. כדי למנוע מצבים כאלה חשוב לסכם מראש את כל הפרטים הללו.
  • ריסוק הבטון – חשוב לוודא כי קבלן ההריסה ידאג גם לריסוק הבטון בסיום העבודה על מנת להקל על הפינוי של כל הפסולת המסוכנת מהמקום.
  • פינוי – הפינוי מוטל כמובן גם כן על הקבלן וחשוב לבדוק מתי, איך וכיצד העבודה תתבצע.

מגוון קבלני הריסות באתר >>

אנחנו כאן עם מגוון קבלני הריסות ופינוי שישמחו לתת לך שירות! מקצועיות, אמינות ובטיחות שיבטיחו לך ראש שקט ועבודה הכי מהירה ואיכותית.

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939