ניסור בטון בחיפה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

מתי נזמין ניסור בטון בחיפה?

ניסור בטון בחיפה היא פעולה הנדרשת בסיטואציות רבות ושנות. כמו למשל כאשר רוצים להסיר קיר קיים, כשרוצים להסיר פרגולה בטון או כל שיפוץ אחר בבית הכולל פריצת דלתות בקירות בטון, הרחבת חלונות קיימים, הסרת גרמי מדרגות, חיתוך של תקרת בטון או חניה של בטון וכן הלאה.

העבודה של ניסור וקידוח בבטון בחיפה חייבת להתבצע בעזרת אנשי מקצוע מומחים לתחום וזאת על מנת להבטיח כי אכן המלאכה תתבצע בצורה הראויה והנכונה בלי שייגרמו תקלות שונות בדרך.
ניסור בבטון שנעשה שלא באמצעים הנכונים או שלא במקצועיות הנכונה, זהו ניסור שמותיר אחריו הרבה הרס ולעיתים אף סיכון של כל המבנה ועוד. מה שעשוי להוביל לכך שיהיה צורך להשקיע אחר כך בתיקונים ושיפוצים בעקבות הניסור הבלתי מוצלח.

קידוח קיר בממ"ד

איזה שירותי ניסור בטון אפשר לקבל בחיפה?

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון שירותים של ניסור או קידוח בבטון. אנחנו מצוידים בכלים הכי מתקדמים עם הידע המקצועי והמומחיות שנצברו לאחר שנות ניסיון רבות בתחום, מה שבהחלט מקנה לנו את היכולת לבצע בצורה יסודית, מקצועית ומושלמת את כל העבודות הכרוכות בתחום הזה של ניסור או חיתוך של בטון.
כך למשל נבצע עבורם ניסור קירות בטון, חיתוך של בטון כדי ליצור דלת או חלון, ניסור של קורות בטון, צינורות בטון, פרגולות מבטון וכן הלאה.

כמה עולה ניסור בטון בחיפה?

המחיר לניסור בטון נקבע בהתחשב בכמה וכמה פרמטרים. כך שללא נוכל לתת לכם במסגרת יריעה קצרה זו את המחירון המלא.
עם זאת חשוב שתכירו את הפרמטרים הקובעים את המחירים מה שיקל עליכם בסופו של דבר להבין לקראת מה אתם הולכים ומה פחות או יותר יהיה סדר הגודל של העלויות כולן.

  • עובי הבטון – יש בטון בעוביים שונים כמו גם בהרכבים משתנים. יש בטון דק ויש בטון עבה. יש בטון המחוזק במתכות וברזלים ויש בטון של חדרי ממ"ד. כל סוג של בטון דורש כלים אחרים וכך גם המחיר יהיה שונה.
  • היקף העבודה – יש כמובן הבדל בין חיתוך של מספר ס"מ ספורים לבין חיתוך של חלקי בטון ארוכים. עם זאת ברור כי ככל שהיקף העבודה יהיה גדול יותר המחיר למטר יהיה נמוך יחסית.
  • הציוד הנדרש – לכל סוג של חיתוך יש את הציוד המתאים לו. ככל שהניסור ידרוש עבודה עם כלים יותר כבדים ויקרים, הרי שהמחיר כמובן יעלה בהתאם. יש הבדל בין מסור ידני לבין מסור אוטומטי ויש הבדל בין ניסור שמחייב שימוש במנוף או טרקטורון לבין ניסור שאפשר לבצע ללא כל ציוד עזר נוסף מעבר למסור. קראו גם על ניסור בטון ביהלום >>
  • הפינוי של הבטון – לרוב הפינוי של הבטון המנוסר יהיה מוטל על החברה שמנסרת את הבטון. ככל שהדבר יהיה מורכב יותר המחיר כמובן יהיה גם כן מושפע. לעיתים יהיה צורך לרסק את הבטון לפני הפינוי וזאת על מנת להבטיח פינוי זהיר ובטוח יורת של הבטון מהמקום.

 

ניסור וקידוח בבטון | חיפה מחירון – מלא:

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ בפתח תקווההחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז בפתח תקווההחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ בפתח תקווההחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש בפתח תקווההחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון בפתח תקווהבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון בפתח תקווהבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון בפתח תקווהבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון בפתח תקווהבין 230-700 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון בפתח תקווהבין 230-700 ₪.
פינוי בטון בפתח תקווהבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור בפתח תקווהבין 1,500-2,000 ₪

איך לבחור חברה מומלצת לניסור בטון בחיפה?

מחפשים חברה מומלצת לניסור בטון? אנחנו כאן לשירותכם. שאלו את הלקוחות שלנו ותקבלו את ההמלצות החמות שלהם.
הצוות המקצועי שלנו ייטיב לבצע גם עבורכם את העבודה ככל שיידרשו. עבודות של חיתוך, ניסור או קידוח בבטון עם הכלים הכי מקצועיים והכי מתקדמים מה שיוביל לתוצאות אסתטיות, בטוחות, מרשימות והכי חשוב מדויקות למטרה. מחפשים שירות עם עבודה איכותית, יעילה ובטוחה ברמה הכי גבוהה? אנחנו כאן לשירותכם.
אתם תהיו מרוצים מהתוצאות!

יכול לעניין אותך גם: ניסור בטון בצפון | ניסור בטון במרכז

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939