איך מבצעים הדברת טרמיטים עם קידוח בטון?

הדברת טרמיטים עם קידוח בטון

תוכן עניינים

טרמיטים הם מזיקים זעירים אך הרסניים שיכולים לגרום לנזק רב למתקני החצר, לפרגולות ולסוככים שלכם. המזיקים הללו אולי זעירים, אך לא יודעים שובע – כשהם ניזונים מעצים, עשויים לגרום לנזקים עצומים ולפגוע בגינות ציבוריות, מבנים חיצוניים, סככות פרגולות ועוד. לכן, הקפדה על בדיקות אחת לתקופה, יכולה לעזור לכם להישאר עם היד על הדופק, ובמידה וכן זוהו טרמיטים, יש לפנות למדבירים מקצועיים שמתמחים בהרחקת טרמיטים, כאשר הדברה באמצעות קידוח בטון, לרוב מתגלה כשיטה היעילה והטובה ביותר. 

אם תהיתם מה זה אומר וכיצד הדברה עם קידוח יכולה לעזור לכם לשמור על המתקנים והפרגולות בחללי חוץ פרטיים או ציבוריים, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

השלב הראשון – להבין איך טרמיטים מתנהגים

לפני שבוחרים בשיטה כזו או אחרת לביצוע של הדברת טרמיטים, חשוב להבין כיצד טרמיטים מתנהגים. טרמיטים חיים במושבות גדולות ובונים רשת סבוכה של מחילות תת קרקעיות. הם ניזונים בעיקר מחומרים מבוססי תאית כמו עץ, נייר ופסולת צמחים. מכיוון שהם חיים מתחת לקרקע, טרמיטים יכולים להתקיים להם בנחת מבלי שתדעו שהם שם, לכן אם רוצים להימנע מנזקים עצומים, הכרחי לגלות אותם כמה שיותר מוקדם. 

למה משתמשים בטכניקת הקידוח כדי להדביר טרמיטים?

קידוח בטון זו אחת השיטות היעילות ביותר להדברת טרמיטים, שכן הקידוח מאפשר להחדיר את חומר ההדברה היישר ללב המושבה. במסגרת הפעולה, קודחים חורים באופן אסטרטגי לתוך העץ או האדמה, ומזרימים לתוך החור באופן ממוקד קוטלי טרמיטים או חרקים. הודות ליכולת להגיע עד לליבה של המושבה, קידוח בטון מבטיח הדברה יעילה יותר, וממזער את הסיכון שהטרמיטים יחזרו שוב.

השלבים השונים של הדברה באמצעות קידוח

תהליך ההדברה מתבצע בשלבים הבאים:

  • בדיקה וזיהוי – השלב הראשון יהיה לבצע בדיקה של האזור. בהתאם לחומרת המצב המדביר יחליט על שיטת ההדברה הרצויה, כדי להשיג תוצאה אופטימלית. 
  • מיקום וכמות החורים – כאשר השיטה הנבחרת היא קידוח חורים בבטון, המדביר יחליט על מיקום וכמות החורים שדרכם יוחדרו חומרי ההדברה לתוך המושבה בצורה הכי אפקטיבית.
  • קידוח והדברה – לאחר שמחליטים היכן צריך לקדוח חורים, מתחיל תהליך הקידוח בפועל, אשר במסגרתו קודחים חורים זהים בגודל ובעומק המתאימים במיקומים אסטרטגיים.
  • ניטור ומעקב – לאחר ההדברה חשוב להמשיך ולפקח על האזור מקרוב כדי להיות בטוחים שפעילות הטרמיטים לא התחדשה. 

תמיד כדאי לנקוט בפעולות מניעה!

השקעתם במתקני החוץ שלכם ובגינה לתפארת. בין אם זו גינה פרטית ובין אם ציבורית, חשוב לנקוט בפעולות שימנעו את המפגש עם טרמיטים. במידה וזיהיתם טרמיטים או שקיים חשד, הזמינו מדבירים מקצועיים שיעזרו למגר את הבעיה ולמנוע נזקים יקרים. 

בעזרתה של חברת הדברה מקצועית, תוכלו להדביר טרמיטים ביעילות ולשמור על המתקנים, סככות הצל ושלל מוצרי החוץ לאורך זמן. ככל שתקפידו לבצע בדיקות תקופתיות, כך תוכלו לאתר טרמיטים מוקדם, למנוע מהם להתרבות ולנזקים שלהם לגדול. לכן אל תבזבזו רגע אחד נוסף, ותאמו עם מדבירים וחברת ניסור וקידוח בטון מקצועית שיגיעו לבדוק את מתקני החוץ שלכם!

קסדה לאתר בניה

חברת א.בטון הוקמה בשנת 2015 במטרה לתת שירותי ניסור וקידוח בטון ביהלום לציבור הפרטי ולקבלנים. אנו שמנו לעצמנו מטרה לתת את המחירים הטובים ביותר שאפשר. אנו עובדים בכל חלקי הארץ ונשמח שתצטרפו לקהל הלקוחות שלנו.

צריכים עבודת ניסור
תנו לנו לחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939