ניסור בטון ברחובות

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

תוכן עניינים

מה זה ניסור בטון בכלל?

ניסור בטון ברחובות או בכל עיר אחרת הוא תהליך של חיתוך משטחי בטון או סוגים אחרים של מבנים לצורך עבודות שונות כגון פתיחת חלון בקיר בטון, יצירת פתח לדלת וכו׳ החיתוך מתבצע בעזרת מסור יהלום המותקן על גבי מסילה ונותנת ביצועים מדוייקים.

אם אתם מחפשים עבודת ניסור בטון לעיר רחובות הגעתם למקום הנכון – השאירו פרטים באתר ותקבלו בצורה מהירה עד 3 הצעות שונות לניסור הבטון שלכם ברחובות.

איך מתבצע תהליך ניסור בטון?

התהליך מתחיל בסימון השטח שבו אנו רוצים לחתוך. החתכים נעשים באמצעות להב יהלום. ניסור בטון משמש בעיקר על בנייני מגורים אך ניתן להשתמש בו גם על גשרים, קירות, מדרכות, חניונים וכו'.

עם איזה כלים ניתן להשתמש בניסור בטון?

הסוגים הנפוצים ביותר של מסורי בטון הם המסורים שמורכבים על גבי מסילה ונשלטים על ידי שלט רחוק. הדיסק של המסור בעל קצה שיניים עם יהלום ומשמש לחיתוך חומרים קשים כמו לבנים או אבן. ישנם עוד כלים הזמינים עבור ניסור בטון, מסור נוסף שמאוד פופלרי הוא המסור הידני. מסור ידני הוא סוג של מסור עגול אך קטן משמעותית מהמסור שמורכב על גבי מסילה כדי שהמפעיל יוכל לחתוך איתו בצורה ידנית ולהגיע למקומות מוגבלים. הוא משמש לחיתוך לוחות בטון וחומרים עבים אחרים. קראו עוד על קידוח בטון ביהלום בכתבה הבאה >>

Close up worker cuts concrete with circular saw

קצת על ניסור בטון ברחובות

ברחובות יש שפע של משאבי טבע כמו חול, מים, חצץ, גיר, חימר ואבן חול המשמשים לייצור מלט. ניסור בטון הוא נוהג נפוץ בעיר רחובות, זאת מכיוון הם משתמשים במסורי בטון כדי לחתוך בטון באתרי בנייה הרבים המתקיימים בעיר. מסורים אלו מסוכנים מאוד ויש להשתמש בהם בזהירות רבה. העירייה מנסה להפוך את התהליך הזה לבטוח יותר על ידי הכנסת אמצעי בטיחות חדשים כגון קסדות בטיחות והדרכה לעובדים המעורבים בפרקטיקה זו.

מה העלות של ניסור בטון?

עלות ניסור בטון ברחובות מהווה דאגה גדולה עבור חברות בנייה רבות. זה בדרך כלל החלק היקר ביותר בתהליך הבנייה. העלות של ניסור בטון עשויה להשתנות בהתאם לגודל ולמורכבות של הפרויקט, אך היא בדרך כלל נעה באזור ה 100 שח למטר . ניסור בטון עלול לעלות ביוקר מכיוון שהוא דורש הרבה כוח אדם וציוד להשלמתו. הצוות צריך להיות מסוגל לחתוך כמות גדולה של בטון כדי שזה יסתיים ביעילות.
אם אתם רק עושים חלק קטן מפרויקט גדול יותר, אז זה יהיה פחות יקר גם להשתמש במסור ידני. עם זאת, אם אתם צריכים לעשות פרויקט בקנה מידה גדול, לא תהיה לכם אפשרות אחרת אלא להשתמש במסור בטון.

ניסור וקידוח בבטון | רחובות – מחירון מלא:

שירותמחיר
פתיחת דלת בעובי קיר סטנדרטי של 20 ס"מ ברחובותהחל מ – 1200 ₪
קידוח בטון להכנת ניקוז ברחובותהחל מ – 360 ש"ח
פתיחת חלון בקיר בעובי סטנדרטי של 20 ס"מ ברחובותהחל מ – 999 ₪
קידוח חורים בקירות בטון לצנרת של מייבש ברחובותהחל מ – 480 ₪
מחיר קידוח בקוטר 3 צול בקיר בטון ברחובותבין 120-250 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 4 צול בקיר בטון ברחובותבין 130-390 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 5 צול בקיר בטון ברחובותבין 400 - 165 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 6 צול בקיר בטון ברחובותבין 180-600 ₪.
מחיר קידוח בקוטר 7 צול בקיר בטון ברחובותבין 230-700 ₪.
פינוי בטון ברחובותבין 500-700 ₪
אישור קונסטרוקטור ברחובותבין 1,500-2,000 ₪

מתעניינים בניסור בטון? קבלו 3 הצעות מחיר שונות בלחיצת כפתור.

מה עושים עם הפסולת שניסור בטון יוצר?

ניסור בטון הוא תהליך היוצר פסולת מתערובת הבטון. הפסולת מושלכת בדרך כלל מכיוון שאינה ניתנת למיחזור. עם זאת, ניתן להשתמש בפסולת זו למטרות סביבתיות. תהליך ניסור הבטון מייצר הרבה אבק ותוצרי לוואי אחרים המזיקים לסביבה. ניתן להפוך פסולת זו לאדמה או חומרים שימושיים אחרים כמו לבנים, בלוקים ואריחים.

כמה זמן לוקח תהליך ניסור בטון?

בדרך כלל לוקח לאיש צוות אחד כ-8 שעות לסיים את העבודה. עם זאת, אם אתם עובדים עם צוות, זה יכול לקחת עד 3 שעות. הזמן שלוקח לחתוך בטון תלוי בגודל הלוח ובכמה חיתוכים אתם רוצים לבצע. הזמן שלוקח לחתוך את הבטון תלוי בסוג המסור שבו משתמשים, גודל החתכים וכמה מהר אפשר לעבוד. אם אתם מתעניינים בחברת ניסור בטון ברחובות, באתר א. בטון תוכלו להשוות הצעות ולקבל מחירים אטרקטיביים במיוחד!

יכול לעניין אותך גם: ניסור וקידוח בטון בתל אביב

קסדה לאתר בניה

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם  הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

או חייגו
עוד באותו נושא

ניסור בטון במחירים הוגנים,
שירות מכל הלב,
וצוות מקצועי ומנוסה

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר
077-970-6939